dilluns, 5 de febrer del 2007

La platja de Blanes


Hola a totes i a tots,

Després d’una setmana un pèl estressant, per la feina, especialment. Ha estat de les poques setmanes que m’ha costat desconnectar, i m’emportava la història del centre a casa...bé, una mica desastre...

En fi, que ahir vam anar a Blanes. La veritat és que ho vam decidir a les 13.30h. Vam fer els entrepans i a dinar a Blanes. Feia una mica de fresqueta, de fet les mans se’ns gelaven mentre dinàvem. Però el fet, és que davant la mar, amb aquesta sensació de infinitud, l’aire fred tocant la cara, les mans, passejant per la sorra, recollint pedres (petits tresors), m’he refet força.

Sovint, quan em sento un pèl angoixat, m’agrada prendre contacte amb la mar (i sàpigueu que a mi no m’agrada anar-me a banyar a la platja), em relaxa molt.

Doncs ahir, va ser un dia d’aquests de contacte amb la Infinitud, amb la natura.

Aquí podeu veure una foto de la magnífica platja de Blanes.

Una abraçada

manel