dilluns, 19 de febrer del 2007

Meme

Com podeu veure, torno a estar entre vosaltres, ja amb l’ordinador arreglat (espero que per molt temps)...

L’altre dia vaig rebre aquesta petita enquesta (meme) que em va enviar el meu amic david. I he pensat que esta bé poder-la respondre i posar-la al blog. Així doncs que aquí va...

  1. ¿Por qué comenzaste a escribir un blog? Perquè tenia ganes d’expressar vivències, sentiments, situacions que em van succeint a la vida ordinària. De fet és com escriure un diari... però virtual, i això em feia gràcia i me’n fa...


2. ¿Sobre qué temas escribes? ¿Por qué?

De fet, no tinc cap tema establert. Així com hi ha blogs que parlen tan sols d’una temàtica, el meu blog vull que sigui quelcom més obert, i no encasellar-me en un gènere únic. De moment sembla que escric sobre la meva vida personal, però ves a saber on acaba aquesta història...


3. Si la gente dejara de leerte y comentar, ¿seguirías escribiendo?

I tant, que seguiria escrivint. De fet, ara mateix, tampoc tinc gaires lectors/es, tot i que poder m’agradaria fer alguna cosa més interactiva. Però de moment estar així.


4. ¿Crees que al escribir un blog debe seguirse algún tipo de ética?

Jo crec que sempre s’ha de seguir una ètica, i escriure amb respecte vers els demés. No es pot viure sense ètica.


5. ¿Crees que formas parte de una comunidad? ¿Por qué?

Formo part d’una comunitat virtual, encara que ella no ho sàpiga. És una cosa estranya, perquè de fet, una comunitat hauria de tenir més interacció entre ella, però si crec que estic dins d’un grup de persones que comparteixen alguna cosa similar.


6. ¿Tienes algún grupo cercano de blogueros con el que te podrías poner de acuerdo para lograr algo?

Conec gent que escriu blogs, no gaire, i suposo que si ens podríem posar d’acord per aconseguir alguna cosa. Però ara mateix no m’ho plantejo. Penso que la xarxa dóna moltes possiblitats.


7. ¿Crees que los blogs van a cambiar/están cambiando algo en la sociedad/mundo político/etc.?

És un altre concepte de cosa. Però jo crec que els blogs estan augmentant i si que crec que poden canviar alguna cosa, sobretot els que practiquen blogs crítics amb certs sectors. Produeix coneixement i el divulga...


8. ¿Qué te gustaría poder hacer dentro de la red para profundizar lo que haces con el blog y por qué? ¿Podcast/videocast, comunidades, wikis, redes sociales, etc.?

Sobre això no m’he plantejat cap cosa...

Una abraçada i gràcies al david per enrecordar-se'n de mi

manel