divendres, 30 de març del 2007

... i ara de vacances...


Doncs sí, amigues i amics meus, avui he agafat les vacances: temps de descans, temps de reflexió, temps de recarregar piles i també, temps per a la pregària i la celebració.

Com totes les vacances, les mereixo. Aquesta afirmació pot semblar pedant, però sento que m’he desgastat molt aquest trimestre. A més els infants han estat especialment exaltats, nerviosos, i ha calgut molta contenció emocional i física. Puc dir que m’he cansat de debò.

És per això que sento que em mereixo aquestes vacances.

Aprofitaré per estar amb els amics i amigues, i és per això que demà marxem a amposta de calçotada. Diuen que plourà, així que ja veurem que fem...

I dilluns marxo cap a roses a gaudir de l’empordà.

Avui de totes maneres, hem tingut una celebració especial al barri. La directora de la biblioteca i un dels bibliotecaris marxen a d’altres destinacions. Evidentment és per millorar la seva condició laboral i professional però els trobarem a faltar. Han estat persones molt acollidores, molt eficaces. I realment ha estat un plaer poder treballar amb elles. Des d’aquí els hi desitjo molta sort en tots els seus nous projectes.

I ja m’acomiado. La propera entrada serà per desitjar-vos molt bona pasqua. Però ja des d’ara us la desitjo intensament.

Molt bona pasqua i que el jesús ressuscitat trenqui les injustícies d’aquest món i ens mogui a treballar pel seu regne.

I que brollin les fonts amb aigua nova

Perquè Crist, la nostra pasqua, ja és aquí (Kairoi, pregó pasqual)

Una abraçada

manel