divendres, 18 de maig del 2007

De canvis i moments forts...


Us enganyaria, si us digués que la meva vida és monòtona. La veritat és que durant aquesta setmana m’han passat unes quantes coses de nivell intens. Algunes, però, venen de més lluny.

Per una banda, m’he retrobat amb una companya de classe (de fet amb dues, però és que amb una d’elles en tinc força relació) de la universitat, la Laia. Ha estat un agradable, però curt, retrobament. Però és que feia dos anys que no la veia. Doncs, la Laia, ha tingut un fill, el Lluc. Un infant la mar de maco. I mogut....

Però ha estat un retrobament serè, també amb la maria jose, en el que hem pogut parlar de les nostres coses, de les inquietuds, del que no entenem, de la feina, dels nostres projectes de futur. Sens dubte, un moment d’amistat maco.

Per altra banda, a la meva vida s’apropen canvis. Canvis a nivell laboral, ja que en principi canvio de feina. Una feina dins un àmbit que desconec, i que per tant, suposa un repte personal i laboral. Un canvi que m’implica i ens implica renúncies personals però que espero valgui la pena. Menteixo, si dic que no em fa una mica de respecte. Però el temps dirà...

I per altra banda, també inicio una història amb el ceesc entrant a la junta de govern. D’això encara puc parlar menys perquè encara no sé com anirà.

Però com veieu la meva vida canvia, es mou, és dinàmica...

Us mantindré informats i informades

Una abraçada

manel

2 comentaris:

Anònim ha dit...

como tiene ke ser, aunque nos asusten a veces , la vida se compone de cambios más grandes o más pequeños, situaciones nuevas, personas nuevas con las ke tratar , en fin , C`est la vie, como dirian los vecinos franceses, toi de vuelta ya, en plena recuperacion, gracias por tu mensaje y sé que puedo contar contigo.
Petonets y una abraçada gran
M. Karmen

manel ha dit...

me alegro que estes bien, y espero que tu recuperación vaya aún mejor
un abrazo muy muy grande
mnl