dimarts, 12 de juny del 2007

Sobre la mònica i el meu club de fans


Hola amigues i amics, companyes i companys de viatge del meu bloc.

Us haig d’explicar una trista història...

La veritat és que no sé quanta gent llegeix aquest humil bloc, però els que ho llegiu us estic molt agraït.

En aquest bloc, no hi ha club de fans... (és una realitat)

I el que és més trist (d’aquí la nostra tristesa) és que la figura encapçaladora d’aquest club no serà la meva parella (la mònica).

No es cansa de repetir-me que no li agrada com escric...

El que ella no sap és que és més important la intenció i la il·lusió amb la que es fa...

Bé, doncs, haurem de buscar algú altre per aquest club de fans...

Algú s’hi apunta??

Una abraçada

Manel

p.d. aquesta entrada esta altament esperada per la mònica. Des del moment que li vaig comentar que faria una entrada sobre aquest tema, no ha parat de preguntar-me si ja ho havia fet...

En el fons és bona persona, però té un defecte, no li agrada com escric.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola multitud lectora d'aquest gran blog!
Sóc la mònica, aquesta mala persona, parella del manel, que no forma part del club de fans incondicional d'aquest blog.
A mi ningú m'havia avisat que això de l'amor incondicional volia dir entrar en el club de fans de tot el que fa la teva parella...
Del blog, m'agraden les idees, m'agrada l'estil, m'agrada l'imatge, però el que m'agrada més, més, més, és fer empipar al manel cada cop que escriu un post. i quan em pregunta si m'ha agradat, li dic que no és res de l'altre mon.

1 ptonet
Mònica

Cris Ruano ha dit...

No sabia si destapar-me... però al final m'he animat a escriure!
No sé si em recordaràs... l'any passat era dels més joves de les trobades de CiJ, però et vaig conèixer un dia que vas venir al casal loiola i vas tocar la guitarra a l'eucaristia. No recordo com vaig arribar al teu bloc, però un temps després vaig adonar-me que et coneixia. Bé, m'ho va semblar. I li vaig preguntar a la MariaJo si eres tu... i va resultar que sí!
Des que el vaig descobrir, t'he agregat al google reader, que avisa de quan actualitzes, i t'he anat llegint. A mi sí m'agrada com escrius! ;)
una abraçada,

Cris

manel ha dit...

ei, hola cris,
que sàpigues, que jo també segueixo el teu bloc, i quan el vaig trobar et vaig reconèixer de seguida.
gràcies per les teves paraules i per haver-te atrevit a escriure al meu bloc. Ha estat un plaer
una abraçada
manel

Petjada ha dit...

Jo he passat de casualitat, per tant, fan el que es diu fan, de moment, diguessim que no ;).
Però pensa que les parelles ja ho tenen això, de tant en tant fan la murga, però segur que amb els seus comentaris t'esforces a millorar-te en cada post, i que si no hagués estat per ella no haguessis escrit aquest!
Bé, si la cosa funciona, la Mònica em deurà un cafè pel cop de mà!

manel ha dit...

Benvinguda al meu bloc petjada.
És curiós la de gent que llegeix blocs en el món virtual...
segurament la mònica et deurà un cafè, però jo també m'hi apunto a prendre'l amb vosaltres, d'acord?
una abraçada
manel
per cert m'he apuntat al teu bloc, que no coneixia...

Anònim ha dit...

jo soy fans :);)

que dir de la Mònica... una pena que no le guste como escribes... pero ella se lo pierde.

De mi no le gusta sobre lo que escribo aunque hace tiempo pero claro yo no soy su pareja, jur jur

Yo creo que debe ser como DiStefano, presidenta de honor de tu club de fans... o sea no hace na pero refresca :)

manel ha dit...

oye, gracias dvd, es un placer encontrarte por aquí, aunque sé que lo sigues aunque no digas nada...
aprovecho para agradecerte el trabajo que nos estas ayudando a hacer...
no sé si podemos comparar a mònica con distefano, ella es más guapa y mejor persona...
un besote
manel

Anònim ha dit...

Decir que en mi comentario anterior pues que me comi cosas...

dije "de mi no le gusta sobre lo que escribo aunque hace tiempo pero claro yo no soy su pareja..."

y quería decir "de mi no le gusta sobre lo que escribo aunque hace tiempo que no escribo sobre eso, yo no le hago mucho caso pero claro yo no soy su pareja"

Y sobre la ayuda no hace falta, yo estoy contento de echaros una mano en esos menesteres vuestros :);)

Unknown ha dit...

bueno yo es ke ser fan de algo , me cuesta un pco , asi ke soy de todo y de nada, pero te leo, a veces me gusta más y otras menos, pero ta bien, la monica hace bienn, es un aliciente para ke tu mejores fijooo, y amo a ver, ke le pasa al di stefano ehh!!! al presidente honorario de un gran club , ná de meterse con el , je je je.
besos a todos
m. karmen

Cris Ruano ha dit...

És ben graciós com et pots anar retrobant amb molta gent gràcies a tota aquesta xarxa que anem creant.
una abraçada!